LUKK

EasyWeb Norge på Conversion Jam i Stockholm

For å oppdatere fagkunnskapen og lære enda mer om hvordan vi kan lage og videreutvikle nettsider og nettbutikker som konverterer enda bedre for våre kunder, dro våre to web-konsulenter Anders og undertegnede (Gaute) i forrige måned på Conversion Jam – verdens største CRO (Conversion Rate Optimization)-fokuserte konferanse. Konferansen gikk i Stockholm, Sverige og hadde deltakere og «speakers» fra hele verden. Blant de representerte firmaene var internasjonale tungvektere som; Amazon, e-bay, H&M, Google, ICA, Spotify, IF, Telia, Elkjøp, Betsson og Ving. Med andre ord masse dyktige folk og mange å lære av!

Hva i all verden er CRO, tenker du kanskje? CRO er en forkortelse som står for, på godt norsk, «Conversion Rate Optimization», eller «Optimalisering av konverteringsrate». Altså hvor mange av dine besøkende som «konverterer» – det vil si legger en orde, sender en kontakt-henvendelse, eller lignende.

Ønsker du å lese mer? Register deg for å åpne artikkelen!

Ved å registrere deg blir du lagt til i vår nyhetsbrevliste.

Ta kontakt
Ikke nøl - ta kontakt med oss!
Support
Vi skal hjelpe deg!
Aktuelt
Våre nyhetsartikler
Google Partner
Vi er sertifisert!