Nettbutikk i WooCommerce

Over 80% av nordmenn har nå gjennomført en handel på nett. EasyWeb Norge har utviklet mange nettbutikker. Vi hjelper deg å sette sammen en god, brukervennlig og effektiv nettbutikk basert dine innspill og våre anbefalinger.

Samarbeidet med EasyWeb har vært en spennende reise der vi nå deler stoltheten til et fantastisk produkt. De er dedikerte og profesjonelle, og har den energien som skal til for å lykkes med et prosjekt som dette.

– Mestergull

Strategi

Når du skal starte nettbutikk bør ha enstrategi på hva du vil, hva ditt konsept er, og hvilke type kunder du er ute etter.

Gode produktbilder er viktig

Videre vil vi sammen med deg sørge for at nettbutikken din er brukervennlig og at at du har informative produktsider. Det er viktig at kunden får tilstrekkelig informasjon om varens kvaliteter, pris, eventuelt tilbehør, størrelser, og gjerne hva andre kunder mener om produktet.  Gode bilder av produktet er også avgjørende.

Leveranse

Leveranse og transportpartner er sentralt. Husk at en handel er ikke gjennomført før kunden går ut av butikken med produktet i hånden. På samme måte er ikke netthandelen ferdig før kunden har fått varen og er fornøyd. Levering er derfor en helt avgjørende, og transportøren blir butikkens forlengede arm.

Ønsker du hjelp av et tredjepartslager? Les mer om BK Logistikk her.

Konvertering (salg) i fokus

Nettbutikken skal selge mest mulig – vi må utforme design og funksjoner slik at flest mulig besøkende fører til handel, ikke bare et besøk.

Design og funksjonalitet – alt er mulig

Det er svært få begrensninger når det kommer til design eller utvikling av funksjonalitet. Vi har tilgang på gode designere og bistår også i en eventuell designprosess i forkant.

Valg av betalingløsning

Du står helt fritt til å velge betalingsløsning. Vi rådgir og anbefaler gjerne basert på hva og hvordan du skal selge.

Vi kan integrere mot alle betalingsløsninger. Nets, Payex, Dibs, Klarna, Vipps, Bambora, Apple Pay er noen eksempler. Du kan lese mer om Vipps og Klarna her.

Brukernes tilbakemeldinger er viktig

Vi brukertester nettbutikken før leveranse! Nettbutikken skal levere deg omsetning – det kan vi utforme best ved å lytte til brukerne av nettstedet. Det er viktig at brukerne synes nettstedet er brukervennlig og enkel i bruk.

Integrasjon

Det kan være effektivt at nettbutikken snakker «dine» systemer.  Plattformen er svært fleksibel, og vi hjelper deg gjerne med å integrere nettbutikken mot ditt ordre-, regnskap-, crm- og/eller logistikk systemet ditt. Les mer om integrasjonsmuligheter her.

WooCommerce – for enkel redigering og publisering

WordPress og Woocommerce er en av verdens mest brukte publiserings og redigeringssystem. En fleksibel plattform som er enkel i bruk.

Rådgivning og opplæring

Vi ønsker i samarbeid med deg å utarbeide skissene og interaksjonsdesignet slik at vi sikrer utvikling av en nettside som oppfattes enkel og som generere penger kasse. Vi bistår med opplæring i redigering- og publiseringssystemet.

God kontroll på koden som utvikles

«Kundelaget» utvikles alltid fra bunnen av og er alltid kundens eiendel. Vi logger all kode som produseres og har alltid back-up.

Sikker drift og rask support

Vi drifter og supporterer alle våre egenutviklede løsninger. For å sikre at nettbutikken ikke blir utdatert er det viktig å ha fokus vedlikehold, videreutvikling og ha et forhold til hvordan besøkende bruker siden din. Gjennom vår driftsavtale og Performance Rapport får du nettopp dette.

Chat med EWEN