Nettbutikk i WooCommerce – selg varene og tjenestene dine på nett

Over 70% av nordmenn har nå gjennomført en handel på nett.

EasyWeb Norge har laget mange nettbutikker i WordPress og WooCommerce. Våre ansatte hjelper deg å sette sammen en god, brukervennlig og effektiv nettbutikk basert dine innspill og våre anbefalinger. Sjekk ut hvordan vi jobber og våre referansecase her.

Trenger du hjelp til å markedsføre dine produkter? Sjekk ut våre tjenester innenfor digital markedsføring.

  1. Du bør ha en god digital strategi

    Du bør ha en klar profil på hva du vil, hva konseptet ditt er, og hvilke type kunder du er ute etter. Hva er målet med nettbutikken din? Hva skal du formidle? Hvordan skal du nå kundene dine? Bruk sosiale medier. EasyWeb Norge kan være behjelpelig med å få kundene til å besøke siden gjennom digital markedføring i Google.

  1. Sørg for brukervennlig navigering

    Navigasjonen i en nettbutikk er svært viktig. Søkefelt, filtreringsmulighet, logisk menystruktur er det viktig å lage en enkel og naturlig navigasjon slik at kundene enkelt finner hva de søker etter, hva de vil ha, og hva er det de ser etter?

  2. Sørg for at du enkelt kan administrere nettbutikken selv

  3. Tenk på hvordan produktene presenteres

    Kunden får tilstrekkelig informasjon om produktene dine. Kvaliteter, pris, eventuelt tilbehør, størrelser, og gjerne hva andre kunder mener om produktet er noen stikkord du bør notere deg. Gode produktbilder er også avgjørende.

  4. Optimaliser prosessen fra produktpresentasjon og handlekurv til kjøpet er fullført

  5. Hvordan skal du få betalt? Valg av betalingsløsning(er)

    Det finnes mange betalingsløsninger i dag. PayPal, VISA kort,  Vipps, mCash, MasterCard, faktura, del- og avbetaling, Klarna Checkout og MobilePay er noen eksempler. EasyWeb Norge er både Klarna og Payex parner – ta gjerne en prat med oss før du velger betalingsløsning. Vi kan levere alle typer betalingsløsninger

  6. Tilby flere fraktalternativer

    Netthandelskjøpet er ikke ferdig før kunden har fått varen og er fornøyd. Levering er derfor en avgjørende del av netthandelsopplevelsen. Flere fraktalternativer og hjemlevering kan gi økt salg og konvertering. La kunden selv få velge hvordan man ønsker å motta varen. Gjennom vår integrasjon mot Logistra kan du enkelt tilby flere fraktalternativer og effektivisere leveringsprosessen betraklig.

  7. Tilby en god returordning

  8. Tenk mobil

    Mobilhandel øker stadig. Sørg for at nettbutikken er tilpasset og optimalisert for alle skjermstørrelser.

  9. Skap trygghet

    Utform gode kontaktsider og informative om oss-sider. Bruk gjerne kjente logoer, merkenavn og betalingsløsninger. Da kan du øke tilliten til nettbutikken. Dette er spesielt viktig å tenke på om du har en nettbutikk som ikke er så kjent ennå. Vi anbefaler også at du inkluderer et SSL sertifikat (dvs grønn adresselinje) som symboliserer at nettstedet er trygt. Hvis du tar en titt på adresselinjen på siden du er nå ser du at vi i EasyWeb Norge kjører ewn.no med SSL sertifikat (https)

  10. Bruk en norsk leverandør

    Kunden har ofte større tillit til norske knapper, tekster og betalingsløsninger. Vi har kompetansen og ønsker gjerne å være din samarbeidspartner i fremtiden.

Noen av våre kunder

EM1
FarrisBad
Jotun
Bilpleiekongen
Axdata
UkjentKunde
Norges Håndballforbund
Plumbo
Sparebanken Øst Eiendom
Publicom
Hval
VK
Advokat Bergli
Dentinor
Advisor
Nordiske hjem
Hasås
EcoOnline
Norva24
Peppes Pizza
Ta kontakt
For en hyggelig webprat!
Support
Vi skal hjelpe deg!
Aktuelt
Se vår blogg
Google Partner
Vi er sertifisert!