Performance Report – hva skjer på nettstedet ditt?

En konvertering skjer når brukeren av nettstedet gjør noe som gir verdi, eller på veien mot noe som gir verdi

I samarbeid med deg følger vi nettstedet ditt og leverer deg en rapport på hva som fungerer, hva som bør endres og optimaliseres.

Hvem besøker deg? Hvor mange besøker deg? Hvor kommer besøkende fra? Hvordan navigerer brukeren? Hvilke knapper klikkes på? Hvor mye verdi gir den betalte annonseringen? Bør elementer flyttes? Hvor mange forlater deg uten å foreta en handling, fordeling av mobil- vs desktoptrafikk, fungerte kampanjen din, hvilke søkeord fører til besøk etc.

I samarbeid med deg fastsetter vi fornuftige måltall for nettsiden. Det kan for eksempel være:

  • Antall kjøp
  • Antall kontakthenvendelser
  • antall telefonklikk og e-postklikk
  • Antall nedlastinger
  • Verdi av digital annonsering
  • Måling av hvor besøkende klikker
  • Om flersteparten av dine besøkende scroller

I rapporten lager vi en visuell oversikt over antall konverteringer i valgt periode og hvor konverteringene kommer fra. På denne måten kan vi finne ut om strategiene vi har valgt/prøvd i perioden fungerer. Konverteringsdataene brukes for å sette føringer for hva vi bør gjøre neste periode.

På bakgrunn av rapporten kan vi gjøre små eller større endringer på nettsiden slik du får en så optimal nettside som mulig.

Ved å investere i en månedlig Performance Rapport er vi sikre på at du vil øke konverteringen og gjøre nettstedet ditt så effektivt som mulig, og at du følgelig slipper å lage en ny webside om 3 år.

Noen av våre kunder

EM1
FarrisBad
Jotun
Bilpleiekongen
Axdata
UkjentKunde
Norges Håndballforbund
Plumbo
Sparebanken Øst Eiendom
Publicom
Hval
VK
Advokat Bergli
Dentinor
Advisor
Nordiske hjem
Hasås
EcoOnline
Sportmodern
Norva24
Ta kontakt
For en hyggelig webprat!
Support
Vi skal hjelpe deg!
Aktuelt
Se vår blogg
Google Partner
Vi er sertifisert!