Utsendelse av nyhetsbrev – send smarte kampanjer!

Utsendelse av nyhetsbrev eller DM kan være et kraftfullt verktøy og et godt supplement til din nettside eller nettbutkk. Sitter du på e-postadresser til potensielle kunder eller eksisterende kunder bør du vurdere en nyhetsbrevfunksjon for å øke salget eller sende ut relevant informasjon.

  1. Segmenter kundene dine – og send relevante nyhetsbrev

    Vi anbefaler at du segmenter kundene dine i grupper. Eksempler på dette kan være hvilken bransje kunden befinner seg i, ulike nivåer av potensial, hva kunden har kjøpt / er interessert i. På den måten kan du sende ut målrettede og relevante nyhetsbrev.

  2. Gjør nyhetsbrevet så personlig som mulig

  3. Ha riktig budskap

    Selv om nyhetsbrev er rimelig og en enklere vei for å skape trafikk og konverteringer til din nettside er det flere elementer du bør ta hensyn til. Sørg for å ha et tiltalende utseende, et godt og spennende enmefelt, riktig budskap og tydelige «call2action» knapper. Sørg også for at landingssidene er relevante i forhold til budskapet i nyhetsbrevet.

  4. Sørg for at nyhetsbrevet er tilpasset mobiltelefon

    Husk at mange åpner e-post fra telefonen. 

Føler du at du har for liten tid eller manglede kompetansen hjelper vi gjerne til. EasyWeb Norge utformer nyhetsbrevet, hjelper deg å segmentere lister og kan også bidra med å sende ut nyhetsbrev for deg eller din bedrift. Har du samtidig Performance Rapport sørger vi for å ta med statistikken i rapporten.

Noen av våre kunder

EM1
FarrisBad
Jotun
Bilpleiekongen
Axdata
UkjentKunde
Norges Håndballforbund
Plumbo
Sparebanken Øst Eiendom
Publicom
Hval
VK
Advokat Bergli
Dentinor
Advisor
Nordiske hjem
Hasås
EcoOnline
Sportmodern
Norva24
Ta kontakt
For en hyggelig webprat!
Support
Vi skal hjelpe deg!
Aktuelt
Se vår blogg
Google Partner
Vi er sertifisert!